SHRNUTÍ

16. července 2011 v 19:52
Jelikož jsem strašná a poslední týden jsem tenhle blog hrozně zanedbávala, budu se snažit to dohnat. Vždycky když něco podniknu, mám pak milion nápadů, co o tom napsat, ale uvědomím si, že musím nejdřív sepsat poslední dva týdny, tak mě chuť psát naprosto přejde Takže mě napadlo, že bych udělala krátký shrnutí událostí za poslední dny a pak už psala normální články. Doufám, že je to OK !!!

PRVNÍ PRACOVNÍ TÝDEN
Z kempování jsme přijeli v pondělí, na Den nezávislosti. Jelikož jsme byli unavení z cesty, žádné oslavy se nekonali. Já přespala v AJ pokoji, protiože v tom mém spala ještě naposledy Chloe. Můj první pracovní den byl oficiálně v úterý. Měla jsem z toho trošku strach, protože jsem na to byla poprvé sama. Večer teda přijela teta od Ann, která mi měla pomáhat. Její pomoc ale spočívala jen v tom, že nás vozila z místa na místo, abych nemuseli autobusema, jelikož ještě nemám kalifornský řidičák a hostparents mě bez toho nechtějí nechat řídit. Budu totiž chodit na jízdy s instruktorem, které mi zaplatí, za což jsem fakt vděčná, když vidím ten provoz v ulicích Los Angeles.
Můj pracovní den začíná většinou v 8 ráno. Než děti vstanou, vyskládám myčku. Pak jich připravím snídani, přebalím Zach, převleču ho, Aj to zvládá sám a společně se nasnídáme. Pokud nemá nějaký z kluků krouček, jdeme do parku. Ty parky tady se vůbec nedají s těma našima srovnávat. Jsou tu čisté, udržované a moc hezké. Kousek od nás je jeden park, kde jsou i vodní prameny, které stříkají vodu různými směry a děti jimi probíhají. Tam taky moc rádi chodíme.
Obědváme kolem 12. Připravím oípravdu jen nějakou rychlovku. Třeba tousty, chicken nuggets, tortilly a tak Dětska jsou na to zvyklí a vyhovuje jim to. Američani si totiž na obědy moc nepotrpí. Pro ně je hlavní jídlo večeře! Zach chodí po obědě spát, my si s Aj hrajem. Zacha budíme kolem 4, protože by byl schopný spát až do večera. Většinou si pak hrajeme vzadu na dvorku (zahradě) a kolem 6 si dětska přebírá John a já mám padla! Nejlepší část dne
První pracovní den teda proběhl v klidu. Měla jsem strach z toho jak se děti budou chovat, když budou se mnou sami, ale byli a pořád jsou v pohodě! Ke mně si nic nedovolí. Ani jsem jim neříkala nějaká pravidla, oni je vycítili sami. Ani mám přirozený respekt
V první pracovní den, když Zach spal po obědě, my AJ pomohl stěhovat věci do mého nového pokoje. Hrozně ho bavilo jak mi mohl pomáhat! Moc se mi můj pokoj líbí. Cítím se v něm strašně útulně. Je tu sice starý nábytek, který já většinou nemusím, ale je to tu hrozně teplé, prostě se tu cítím odbře. Postupně si do pokoje nakupuju nějaké doplňky, abych z něho udělala ještě víc MŮJ pokoj . První týden tedy proběhl bez jakýhkoliv komplikací. Řekla bych, že už vím, kde co je, kam co patří, jak s kým jednat, co jak dělat a tak prostě

PRVNÍ VOLNÝ VÍKEND
Můj víkend začal oficiálně v pátek kolem 6 hodiny a byl velmi busy. Alexandra (Alexa),kolumbijská aupair, kterou jsem poznala na školení, bydlí asi 20 min jízdy autem ode mně a je moc milá. Domluvili jsme se, že bychom mohli první volný víkend strávit spolu. Jenže je docela těžké se od ní dostat sem autobusem, protože bydlí na nějakém kopci nebo co. No a moji skvělí hostparents mi nabídli, abych se s Alexou domluvila na tom, aby u nás z pátka na sobotu přespala a všechno tak bylo jednodušší. A taky že bylo! Alexu dovezl její host dad, taky moc sympaťák, v pátek odpoledne. Jelikož Alexa ještě nebyla nakupovat (já už samozřejmě jo ) vydali jsme se na Third Street Promenade- nákupní zóny tady u mě, v Santa Monice. Je tam pár mých oblíbených obchodů a je to blízko (asi 15 min autobusem),proto tam ráda chodím když mám chuť nakupovat, ale nemám moc času abych se dostala do většiho shoppingmallu. Je to tam takový stylový, jsou tam pouliční umělci (zpěváci, tanečníci a lidi, co tam kážou o Ježíši Kristu) Mám ráda tu atmosféru tam!
V pátek jsme tam teda byli s ALexou asi do 10 a pak jsme šli na Santa Monica Pier, kde jsme si zašli na kolotoče Bylo to fajn, potřebovala jsem takovýhle odreagování! Domů jsme přišli asi kolem 12. V sobotu ráno jsme šli na pláž a odpoledne nakupovat! Alexa jela v sobotu večer domů a neděle byla taková oddychová.
Neměla jsem nic domluveného, tak jsem šla na Third Street Promenade (nákupní zóna). Samotnou mě to ale nějak nebavilo, chytla mě nostalgie a tak jsem zavolala Terce- Myslím, že jsem o ní ještě nepsala. Je to Češka, která je tady jako aupair už půl roku. Je super, mít tu někoho, s kým si můžu otevřeně pokecat a hlavně nachvilku vypnout z angličtiny Trávíme spolu víkendy a někdy zajdem na kafe nebo večeři i v týdnu po práci.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.